tisdag 25 augusti 2009

Hmm Vännen har smittat mig...

Har nog umgåtts på tok för mycket med C :-)
Är smittat av att "starta-nya-projekt" smittan...
Började med denna Falling Water Scarf
Stickas i Fame Trend (Marks och Kattens)

Men min Zauberball (gåva från vännen C) låg och ville bli omhändertagen..
Vad gör man?
Jooo letar reda på ett mönster :-)
En Milky Way Scarf på väg

Sen igår var jag hos C på lunch...
Och vad gör hon?
Joo stickar något sååå fint...
Och min hjärna dök direkt in i garnträsket hemma.
Hmm vad kan passa tro...

Hem och börja...

En Clapotis...
Stickas i Araucania Ranco Multi



Första gången jag tappar maskor medvetet...
Hmm något läskigt men ack så snyggt...
TACK Vännen
För att du får mig ur min struktruerade vardag..*s*




2 kommentarer:

  1. *ha ha* Me hajar what you menar ;-)

    SvaraRadera
  2. Hade tänkt att sticka en halsduk med tekniken att "tappa" en maska men har faktiskt inte vågat ännu. Men det blir attans så läckert.

    SvaraRadera