torsdag 5 november 2009

Garn&Te :-)

Igår kom jag hem efter en 3 dagars resa med jobbet..
I brevhögen låg en avi från posten om att jag hade paket..
Iväg till posten med tom hjärna..
Har jag köpt något jag glömt?? (Vilket händer oftare än jag vill erkänna)
Men inte denna gång...

Det var mitt Garn&te paket...
STORT paket...
KOLLA innerhållet...

1 strut Skärgårdschoklad Pistagemarsipan
1 Marabou Sensation Toffee Walnut (så god)
1 Marabou Sensation Yoghurt Raspberry (GALET GOD)
2 härvor Lucca Fino i underbar blå färgnyans.. Ska bli en Ishbel.

En påse från Kahls

Med detta innehåll...
1 påse tee Vintersaga (doftar underbart)
1 påse kaffe smaksatt med vanilj
1 burk marmelad
1 tesil
1 paket med Walkers shortbread (som jag ÄLSKAR)





TACK Eva är såå lycklig över mitt paket!!!
Kramizz till dig






3 kommentarer: