onsdag 3 februari 2010

En underbar dag med underbara vänner :-)

Igår kom Ulrika till stan och självklart ville "gänget" träffa henne.
Jag mötte upp henne vid tåget och efter stanknallande så åkte vi till Karin..

Där färgade vi garn... På bilden ovan min "bästis" Catta på g att sätta fingrar och sinnet i färgningen...
Hmm Ja vad gör Ulrika här *s*

Ska bara.... Karins standard ord... Tack för att du finns Karin!!! En guldklipm är du!!


Hallå alla kameror måste ju på plats...
Camilla sliter upp sin :-)

Catta myser och drömmer om alla framtida projekt...
Camilla hade med 2 nyköpta böcker med underbara mönster, Fair Island...


Opps bäst att vara koncentrerad... :-)




Camillas underbara garn.. Ska bli kul att se ursköljt...


Ulrika är modig... Börjar med gult...
Ska bli kul att se resultatet...

Mycket koncentration i rummet :-)

-Om jag häller lite här... Och lite sån färg där... Hur blir det då???
Kolla resultatet på Cattas sida :-)

Karin är modig...Garn i påse och häll i färg...
Precis så gjorde även jag...
Kort på mina färgningar kommer i nästa inlägg :-)
Maten fick vi intaga i Karins underbara hem...
Snön vräkte ner.. Ljus tända.. Stickning i händerna...
Ja ibland är livet underbarare än underbart..
Knytis...
Såååå GOD mat!!!!
Och Karin&Håkans UNDERBARA ost!!!!!!

Mycket fnitter blev det...

Och mycket korttagning..
Kolla gärna på alla bloggar :-)


Även vissa seriösa samtal blev..
Speciellt när Karin försökte övertyga oss andra om att vi verkligen VILLE börja en tröja som hon vill göra *s*

Opps jag är med på bild... Undrar hur detta gick till och VAD pratar vi om såå allvarliga som vi ser ut...
TACK vännerna för en underbar dag!!!!!!!!

















2 kommentarer:

  1. Häärliga, roliga bilder! :-D

    TACK själv för en underbar lyckopillerdag!

    SvaraRadera
  2. Den dagen var som ett vitaminpiller...
    Min "rosa" färgning blev inte helt olik din,
    bloggas ikväll om jag hinner.

    Puss&Kram

    SvaraRadera