söndag 18 december 2011

Uppdatering :-)

 Gubbens lovvika är färdiga...
Bohusläns flaggfärger på brodyren...
 Bokpaket = Stor lycka...
 Tyson ville hjälpa till.... Hmm
 Fritt Etter Kattis växer... Framstyckena och bakstycke färdigt.. Första ärmen påbörjad..
 Han är bra goo våran lilla nya kille, Tyson..
 Fick paket av Catta för ett tag sen innehållande slända och fiber...
I fredags försökte jag lite försiktigt... 
INTE lätt... (Jag ser bra fokuserad ut ser jag)
 Lite ojämnt men men kul är det....
Har bara lite för mycket måsten innan jag kan sätta igång ordentligt..
 Kom på i fredags att jag skulle sticka ett par sockor till min arbetskamrat i julklapp...
Enda kruxet var att dom var tvugna att vara färdiga idag.. Sista dagen jag jobbar på 3 v...
Jag hann :-) 
Nu är dom klara och inslagna :-)

Stickade i Fabel..
Stickor 2,75
Mönster = huvudet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar