torsdag 17 september 2009

StickCafé i Granhammar 14/9

Min Kära lilla moster ska med på Stickcafé i Granhammar..
Hmm kanske ska prova att sticka lite innan så man ser ut som ett proffs
*S*

Vännerna C&C och Den ena C:s mamma
C&C i varsin Crazytröja :-)
Och Gustav så klart...

Fikat igång...
Karins underbara ost bla.



Moster i djup konentration så att omslag och 2 räta ihop blir som det sak.
Den vackra tunikan har Karin färgat och sytt.
Jag fick en tunika som Karin har gjort av min moster men tyvärr har jag ingen bild på den än..
Kommer :-)



Förrutom Tunikan så fick jag denna nya vän att ha på kylskåpet av min moster..



Och detta jättefina armband..




Tack Mosterlainen

Och Tack alla andra som gör dessa stickkvällar till en roliga och stimulerande kvällar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar