torsdag 17 september 2009

Vilken Födelsedag..

Detta stog på bordet på jobbet när jag kom i måndags morse..
Min Bästis C hade jobbat natten..

Man vill bara slita upp...
Detta är innehållet...
2 härvor Malabrigo Sock
"GOOOOOSSSSS"


En fin Berlock med ett värdefullt budskap.


Värmer att få ett sådant vackert smycka och budskap.


Hmm Nu vet jag inte riktigt vad C menar med detta...
Skulle JAG vara glömsk??? *s* ja lite kanske då..

Sist men inte minst uppskattad i denna påse fanns:
En påse med fin choklad...
*MUMS*

Kvällen firade jag i Granhammar på Stickcafé
Där väntade ett paket från vännen Karin
Ett grönt fint paket med en Keramik "häng"groda på...

I Paket fanns detta...
En underbar "boll" med Zauberball i fina blå/lila nyanser...
Vill börja sticka på en gång...
*Mer goooosssss*


På Parkeringen mötte jag vännen Camilla...
Även här en present...
Hmm jag måste ha gjort lite gott detta år :-)
En jättefin prydnadspumpa fick jag :-)
Pryder min trapp fint!!





TACK mina underbara vänner...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar